Már az első találkozás alkalmával, akaratlanul is kialakítunk egy képet magunkban azon személyekről, termékekről, szolgáltatásokról, cégekről, amelyekkel kapcsolatba kerülünk. Azt, hogy ez a kép pozitív vagy negatív, számtalan külső tényező befolyásolhatja. Az ügyfelek az egyes vállalatokról, illetve azok termékeinek és szolgáltatásainak minőségéről kialakított véleménye döntően befolyásolja vásárlási döntésüket.

A cégimázst a kommunikáció és az alkalmazottak viselkedése is befolyásolja

Ahhoz tehát, hogy egy cég sikeres lehessen, nemcsak szolgáltatása jó minőségére kell ügyelnie, hanem arra is, hogy a vállalat kommunikációjának minden egyes elemével a pozitív kép kialakítására törekedjen. A cégimázst, azaz a fogyasztók a vállalatról kialakult elképzeléseit és benyomásait számtalan dolog befolyásolja, például a cég marketingkommunikációja, a szolgáltatások minősége vagy akár az alkalmazottak viselkedése, ügyfélközpontú hozzáállása.

3D Man synergy

Egyetlen cég sem engedheti meg, hogy az ügyfelek negatív képet alakítsanak ki róla

Manapság egyetlen vállalat sem engedheti meg magának sem azt, hogy jellegtelen legyen, sem azt, hogy potenciális ügyfelei negatív képet alakítsanak ki róla, hiszen így nem tudná felvenni a versenyt a konkurenciával. Egy szállítmányozó cég esetében például, ha az adott vállalat honlapján pontosságot és ügyfélközpontú gondolkodást ígér ügyfeleinek, azonban a szállítmány késik, és az ügyfélszolgálat sem reagál megfelelően, a megbízóban a cégről kialakított kép negatívba vált; a cégimázs sérül.

A GKI tanfolyam valódi szakértelemmel vértezi fel a gépkocsivezetőket

Mivel a szállítmányozó cégek szolgáltatásait igénybe vevő ügyfelek a vállalattal személyesen a gépkocsivezetőn keresztül találkoznak, az említett alkalmazott magatartása kulcsfontosságú a cégimázs szempontjából. GKI tanfolyamunkon a leendő gépkocsivezető alkalmazottak vagy vállalkozók mindent megtanulhatnak a biztonsági szabályokon alapuló ésszerű vezetésről, az előírások alkalmazásáról, az egészségügyi, közúti közlekedési és környezeti biztonságról, a járművezetéshez kapcsolódó gépkocsivezetői ismeretekről és a járművezetés közben adódó veszélyhelyzetek elkerüléséről és kezeléséről. Így magabiztosságot és valódi szakértelmet sugározhatnak az ügyfelek előtt, ezzel is javítva a cég imázsát.

 

Hasonló cikkek

Kötelező a GKI vizsga Immár 2014 óta mindenkinek kötelező GKI vizsgát tennie, aki hivatásos sofőr akar lenni, vagy az akar maradni és ezért szüksége van GKI kártyára. A kár...
Érdemes visszatérnie a buszvezető szakmához Korábban buszvezetőként dolgozott, de karriert váltott? Ha jelenlegi munkahelyével valamiért nem elégedett, és nemcsak a cégtől, hanem a szakmától is ...
A buszsofőrök 25 százalékának még nincs GKI vizsgá... Bár 2013. szeptember 10. óta kizárólag egy a szakmai képesítést igazoló GKI kártya birtokában lehet buszt vezetni; 2014. július végi adatok szerint a ...
A pihenés fontosságáról Az Európai Unió pontosan megállapítja a vezetési és pihenőidő szabályait. Nem véletlenül azok a számok szerepelnek a meghatározásban, amelyek, így érd...

Minden vélemény számít!

Ossza meg velünk a gondolatait, véleményét a cikkel kapcsolatban vagy ha kérdése van, tegye fel őket a hozzászólásokban itt vagy a közösségi médiákon! Ha tetszett a cikkünk, like-oljon minket Facebook-on, kövessen Instagram-on vagy Twitter-en, hogy ne maradjon le a legfrissebb hírekről, akciókról és cikkekről a jövőben sem!