Már az első találkozás alkalmával, akaratlanul is kialakítunk egy képet magunkban azon személyekről, termékekről, szolgáltatásokról, cégekről, amelyekkel kapcsolatba kerülünk. Azt, hogy ez a kép pozitív vagy negatív, számtalan külső tényező befolyásolhatja. Az ügyfelek az egyes vállalatokról, illetve azok termékeinek és szolgáltatásainak minőségéről kialakított véleménye döntően befolyásolja vásárlási döntésüket.

A cégimázst a kommunikáció és az alkalmazottak viselkedése is befolyásolja

Ahhoz tehát, hogy egy cég sikeres lehessen, nemcsak szolgáltatása jó minőségére kell ügyelnie, hanem arra is, hogy a vállalat kommunikációjának minden egyes elemével a pozitív kép kialakítására törekedjen. A cégimázst, azaz a fogyasztók a vállalatról kialakult elképzeléseit és benyomásait számtalan dolog befolyásolja, például a cég marketingkommunikációja, a szolgáltatások minősége vagy akár az alkalmazottak viselkedése, ügyfélközpontú hozzáállása.

3D Man synergy

Egyetlen cég sem engedheti meg, hogy az ügyfelek negatív képet alakítsanak ki róla

Manapság egyetlen vállalat sem engedheti meg magának sem azt, hogy jellegtelen legyen, sem azt, hogy potenciális ügyfelei negatív képet alakítsanak ki róla, hiszen így nem tudná felvenni a versenyt a konkurenciával. Egy szállítmányozó cég esetében például, ha az adott vállalat honlapján pontosságot és ügyfélközpontú gondolkodást ígér ügyfeleinek, azonban a szállítmány késik, és az ügyfélszolgálat sem reagál megfelelően, a megbízóban a cégről kialakított kép negatívba vált; a cégimázs sérül.

A GKI tanfolyam valódi szakértelemmel vértezi fel a gépkocsivezetőket

Mivel a szállítmányozó cégek szolgáltatásait igénybe vevő ügyfelek a vállalattal személyesen a gépkocsivezetőn keresztül találkoznak, az említett alkalmazott magatartása kulcsfontosságú a cégimázs szempontjából. GKI tanfolyamunkon a leendő gépkocsivezető alkalmazottak vagy vállalkozók mindent megtanulhatnak a biztonsági szabályokon alapuló ésszerű vezetésről, az előírások alkalmazásáról, az egészségügyi, közúti közlekedési és környezeti biztonságról, a járművezetéshez kapcsolódó gépkocsivezetői ismeretekről és a járművezetés közben adódó veszélyhelyzetek elkerüléséről és kezeléséről. Így magabiztosságot és valódi szakértelmet sugározhatnak az ügyfelek előtt, ezzel is javítva a cég imázsát.

 

Hasonló cikkek

Hölgyeknek is nyitott a pálya! 2. rész A cikksorozat első részében azt kezdtük el fejtegetni, hogy a hölgyek hogy érezhetik magukat és mennyire lehetnek sikeresek az alapvetően férfias szak...
A legfontosabbak a GKI vizsgáról GKI vizsgát kell tennie mindenkinek, aki autóbuszt vagy 3,5 tonnánál nehezebb járművet akar vezetni közúton. A teljesség kedvéért GKI vizsga szükséges...
A gépkocsivezetők pihenőidejének EU-s szabályzása... Az 561/2006 EU rendelet értelmében 2007. április 11-étől jelentős változások történtek a közúti személy- és áruszállításban. A sofőröknek nemcsak GKI ...
Egy jó szakma: belföldi és nemzetközi gépkocsiveze... Ha valaki frissen végzett belföldi és nemzetközi gépkocsivezető és mondjuk először keres munkát, ugyancsak örülni fog a netes találatoknak. Jóllehet a...

Minden vélemény számít!

Ossza meg velünk a gondolatait, véleményét a cikkel kapcsolatban vagy ha kérdése van, tegye fel őket a hozzászólásokban itt vagy a közösségi médiákon! Ha tetszett a cikkünk, like-oljon minket Facebook-on, kövessen Google+-on vagy Twitter-en, hogy ne maradjon le a legfrissebb hírekről, akciókról és cikkekről a jövőben sem!