Nyáron is több GKI alapképzés indul, köztük az összevont járművezetői alapképzés, melyet azoknak kell elvégezni, akik közúton C1, C1+E, C, C+E kategóriájú és D1, D1+E, D, D+E kategóriájú – vagy ezekkel egyenértékűnek elismert – vezetői engedéllyel vezethető járművet vezetnek.

Kettő az egyben - GKI tanfolyamok

Kettő az egyben – GKI tanfolyamok

Az autóbuszvezetői és tehergépkocsi vezetői vizsgát érdemes ezen az összevont GKI alapképzésen megszerezni, mivel így a két vezetői engedélyhez jóval kedvezőbb áron lehet hozzájutni. Túl azon, hogy költséghatékonyabb így az iskola, a munkaerőpiacra is rögtön két szakmával kerül ki a hallgató. Egy GKI alapképzéssel dupla esély lesz az elhelyezkedésre, ráadásul nem csak Magyarországon, de Európa országaiban is, ahol mind az autóbusz vezetőket, mind a tehergépkocsi vezetőket versenyképes áron fizetik meg. A GKI alapképzés elvégzése után írásbeli és gyakorlati vizsgát is kell tenni a megtanultakból, ilyen például a járművezetéshez kapcsolódó gépkocsivezetői ismeretek vagy a különböző előírások alkalmazása.

Keresett szakma gyorsan

Mind a két szakma, a tehergépkocsi- és autóbuszvezetői állás is nagyon keresett, nem csak külföldön, de hazánkban is. A különböző internetes álláskereső portálokon gyakran, például a „sürgősen betöltendő” pozíció alá kerülnek a hirdetések, a munkaerőhiány, pedig gyakran magasabb bérezést is jelent. Mivel a GKI alapképzés rövid idejű, így hamar szerezhet keresett szakmát az, aki váltani akar. Azt is érdemes megemlíteni, hogy a GKI alapképzést magasan képzett oktatók tartják, így biztos tudással ülhet a volán mögé az, aki elvégzi az összevont tanfolyamot, legyen az autóbusz vagy tehergépkocsi. Iskolánk a végzett hallgatóinak azonnali belépéssel több munkahelyet kínál.

Hasonló cikkek

GKI és a PÁV Mi is az a PÁV? A PÁV, azaz Pályaalkalmassági Vizsgálat célja annak megállapítása, hogy a jelentkező pszichológiailag alkalmas-e az általa kiválaszto...
A digitális tachográf kezelésére felkészítő tanfol... A digitális tachográf alkalmazása 2006 óta kötelező (az 1985. december 20-i 3821/85/EGK Tanácsi Rendelet és az azt módosító 1998. szeptember 24-i 2135...
Belgiumban büntetik a sofőröket, ha a vezetőfülkéb... Belgiumban a hatóság megbünteti azon gépkocsisofőröket, akik 45 órás heti pihenőidejüket a vezetőfülkében töltik el. Az új, 2014. június 21-én hatályb...
Az utak szerelmeseinek GKI alapképzésen kell részt vennie mindenkinek, aki közúton árufuvarozással vagy autóbuszos személyszállítással foglalkozik. A tanfolyam elvégzését kö...

Minden vélemény számít!

Ossza meg velünk a gondolatait, véleményét a cikkel kapcsolatban vagy ha kérdése van, tegye fel őket a hozzászólásokban itt vagy a közösségi médiákon! Ha tetszett a cikkünk, like-oljon minket Facebook-on, kövessen Instagram-on vagy Twitter-en, hogy ne maradjon le a legfrissebb hírekről, akciókról és cikkekről a jövőben sem!